неділя, 1 лютого 2015 р.

Креативно-творчий напрям підготовки майбутнього соціального педагога у ВНЗ



№ з/п
Характеристика навчально-виховного процесу у виші
Характеристика
креативно-творчого напряму
1.
Мета
·    формування в особистості творчої уяви та творчого мислення;
·    розвиток цікавості та дослідницького потенціалу;
·    розвиток креативного потенціалу та здібностей;
·    формування креативних навичок та умінь.
2.
Зміст
·    має творчо-проективний характер;
·    уся інформація базується на нестандартних ідеях та проблемному вирішенні питань.
3.
Мотивація
·    мотиваційна складник базується на самоактуалізації особистості та формуванні інтересу до практичної діяльності соціального педагога;
·  мотивація ґрунтується на введенні в навчальний матеріал евристичних стратегій, тактик, методів та прийомів, що дає змогу студенту ефективно викорис-товувати власні творчі здібності.
4.
Функції викладача
·    організатор життєтворчості студента;
·    партнер у прийнятті креативних рішень та розв’язанні фахових проблем;
·    консультант у формування креативності в МСП.
5.
Функції студента
·    активна творча позиція;
·    нестандартне ров’язання фахових проблем;
· саморозвиток на основі продукування нових креативних ідей та рішень.
6.
Критерії контролю та якості
· самоконтроль, взаємоконтроль у процесі розвитку креативності;
· тестовий контроль у процесі формування вміння розв’язувати професійні завдання та приймати рішення;
·  рейтинговий контроль у процесі постійного підвищення професійних знань;
· оцінка творчої спрямованості проектної діяльності студента в процесі вміння реалізовувати креативну компетентність.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар