№ з/п
|
Характеристика
навчально-виховного процесу у виші
|
Характеристика
креативно-творчого
напряму
|
|
1.
|
Мета
|
·
формування в
особистості творчої уяви та творчого мислення;
·
розвиток цікавості
та дослідницького потенціалу;
·
розвиток креативного
потенціалу та здібностей;
·
формування
креативних навичок та умінь.
|
|
2.
|
Зміст
|
·
має
творчо-проективний характер;
·
уся інформація
базується на нестандартних ідеях та проблемному вирішенні питань.
|
|
3.
|
Мотивація
|
·
мотиваційна складник
базується на самоактуалізації особистості та формуванні інтересу до практичної
діяльності соціального педагога;
· мотивація
ґрунтується на введенні в навчальний матеріал евристичних стратегій, тактик,
методів та прийомів, що дає змогу студенту ефективно викорис-товувати власні
творчі здібності.
|
|
4.
|
Функції викладача
|
·
організатор
життєтворчості студента;
·
партнер у прийнятті
креативних рішень та розв’язанні фахових проблем;
·
консультант у формування
креативності в МСП.
|
|
5.
|
Функції студента
|
·
активна творча
позиція;
·
нестандартне
ров’язання фахових проблем;
· саморозвиток на
основі продукування нових креативних ідей та рішень.
|
|
6.
|
Критерії контролю та якості
|
·
самоконтроль,
взаємоконтроль у процесі розвитку креативності;
· тестовий контроль у
процесі формування вміння розв’язувати професійні завдання та приймати
рішення;
· рейтинговий контроль
у процесі постійного підвищення професійних знань;
· оцінка творчої
спрямованості проектної діяльності студента в процесі вміння реалізовувати
креативну компетентність.
|
неділя, 1 лютого 2015 р.
Креативно-творчий напрям підготовки майбутнього соціального педагога у ВНЗ
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар