неділя, 1 лютого 2015 р.

Адаптовані креативні задачі




КРЕАТИВНА задача № 1
«Асоціація у креативі»

      Запропоновано три склади. Використовуючи їх, вам потрібно скласти три слова професійного характеру. Із цих трьох слів – три словосполучення. А із словосполучень скласти три пов’язаних за змістом речення.
    -фі;                     -кон;
    -со;                     -фру; 
    -ція;                     -аг;
ПРИКЛАДИ ВИКОНАННЯ ЗАДАЧІ МСП
     Варіант №1 Слова: профілізація, соціалізація, інновація.
     Словосполучення:
- профілізація освіти;
- соціалізація особистості;
- інновація навчального процесу.
    Речення:
  Профілізація освіти є важливою для підвищення її ефективності. Вона являється інновацією в навчальному процесі. Такі зміни дозволяють створити більше можливостей для кращої соціалізації особистості.
    Варіант №2 Слова: консультація, фрустрація, педагог.
   Словосполучення:
-         Соціально-педагогічна консультація;
-         Фрустрація особистості;
-         Соціальний педагог.
   Речення:
   У своїй практиці соціальний педагог стикається з різними емоційними станами клієнтів. Один із них – фрустрація особистості. Щоби допомогти людині подолати його, варто застосувати соціально-педагогічну консультацію.


КРЕАТИВНА задача № 2
                                      «Кутники у креативному полі»

Розгляньте  чотири кутники які намальовані навколо прямокутного креативного поля. У полі розміщено дванадцять таких кутників (по три кожного типу). Уявіть і визначте як у креативному полі поміщені та розміщені означені кутники?
      Окрім того, у кожному з кутників просвердлено наскрізний отвір. Будь-який з цих елементів можна повернути навколо центральної точки чи розгортати навколо осей перед установкою в полі. Однакові елементи не можуть торкатись навіть кутами. Всі кути мають щільно прилягати одне до одного, так щоб між не було ніякої відстані, а були тільки отвори.




   Підказка: можливо, зручніше буде почати з розміщених в лівій верхній частині поля трьох отворів підряд.



КРЕАТИВНА задача № 3
                                       «Креативні тест-танграми» 

За допомогою даного креативного тесту-танграми складіть з семи елементів танграми, показаних на першому малюнку, форми, які зображені на другому.
В кожному випадку обов’язково використати всі елементи танграми, і вони не повинні накладатись одне на одного в кінцевих фігурах.
                
     Відповідь: елементи танграми складаються в потрібні форми так, як показано на ілюстрації. Ця задача є варіацією древньокитайської творчої головоломки, за правилами якої гравці повинні формувати різні фігури з двометрових елементів (танів). Нарівні з іншими древніми головоломками, які отримали всесвітню популярність (наприклад, лабіринтами), задачі такого типу стимулюють креативну активність та мислення. 




КРЕАТИВНА задача № 4
                                      «Варіативно-креативне судоку»

        Розставте в клітинках матриці букви А, Б, В, Г, Д і Е таким чином, щоб в кожному горизонтальному рядку, кожному вертикальному стовпчику і в кожній обведеній жирною лінією області з шести клітинок знаходилось шість різних букв. Деякі букви вже вставлені в свої комірки.

       Підказка: можливо, варто почати з Г-схожої ділянки, розміщеної в  нижній частині матриці.

КРЕАТИВНА задача № 5
«Творча круговерть у шестикутнику»

     Розмістіть у великому шестикутнику маленькі шестикутники в центрі поля таким чином, щоб в місцях дотику по жирних лініях співпадали числа, які в них містяться. Повертати шестикутники не дозволяється.






     Підказка: методом виключення можна звузити сферу пошуку центрального шестикутника.
Розв’язуючи такі головоломки, ви тренуєте своє креативне мислення та навички швидко помічати і вибудовувати зв’язок елементів.





Немає коментарів:

Дописати коментар