неділя, 1 лютого 2015 р.

Анкета визначення рівня розуміння креативності для студентів соціальних педагогів „Креативність як природа, як категорія, як діяльність”



Відповідайте на питання не замислюючись. Тут немає правильних або неправильних відповідей. Пам’ятайте, що, даючи відповіді на питання, Ви повинні відзначати те, що дійсно відчуваєте. На кожне питання виберіть тільки одну відповідь – так” або ні”.

1.  Креативність притаманна всім людям?
2.   Творчість і креативність пов’язані між собою?        
3.   Вам легко вдається знайти вирішення непередбачливої ситуації?
4.   Чи можна розвинути креативність?   
5.   Оригінальність і креативність – це одне і теж?
6.   Ви бачите вирішення проблеми там, де його не бачать інші?
7.   Руйнувати стереотипи – це добре?    
8.   Креативність може виявлятись тільки в одному напрямі творчості чи діяльності?
9.   Ви любите виконувати одноманітну роботу?
10.  Ви завжди дотримуєтесь правил?
11.  Чи можна вважати удосконалення чогось старого виявом креативності?
12.  Вам більше подобається процес діяльності чи кінцевий результат?
13.  Ви вважаєте себе креативною особистістю?
14.  Чи залежить креативність від рівня IQ?        
15.  Ваші рішення виважені та обдумані чи спонтанні?
16.  Креативність передається по спадковості?   
17.  Чи можна розглядати креативність лише як вид діяльності?         
18.  Вам важко пояснити людям свої ідеї?
19.  До вирішення проблем треба підходити одним і тим же чином?
20.  Вміння виокремлювати проблему є ознакою креативності?         
21.  Ви сумніваєтесь в очевидних речах?
22.  Ви любите фантазувати?
23.  Креативність виявляється тільки індивідуально, а не в групі?
24.  Ви доводите до кінця розпочаті справи?
25.  Ви легко можете уявити неіснуючий предмет чи явище?  
26.  Творчість є виявом креативності?      
27.  Ви завжди плануєте справи завчасно?
28.  Ви любите створювати щось нове?   
29.  Високий розумовий розвиток і є креативністю?
30.  До вирішення проблем треба підходити однаково?

                   Викладач: Для зручності обробки питання згруповані в таблиці.
Звірте свої відповіді з цим ключем – за кожну відповідь, що збіглася із відповідями, поданими в таблиці, ви отримуєте 1 бал

1 бал за відповідь
ТАК – 2, 3, 4, 6, 7, 11, 12, 13, 20, 21, 22, 24, 25, 28.
НІ – 1, 5, 8, 9, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 23, 26, 27, 29, 30.

Запишіть суму балів за кожною групою питань.
(Студентам МСП роздають таблиці та анкету, куди вони заносять отриманий результат).

ПРОТОКОЛ РЕЗУЛЬТАТІВ

0–9 – У Вас низький рівень обізнаності в понятті креативність”, Ви може щось і чули про нього, але не маєте ґрунтовних знань. Саме поняття здебільшого асоціюєте з чимось природним, дивним та незрозумілим.

10–19 У Вас середній рівень обізнаності в понятті креативність”. Ви нечітко усвідомлюєте його, розумієте як певну категорію, знаєте тонкощі, механізми, його дії. Ви знаєте, що креативність – це наукова категорія, за допомогою якої створюються нові ідеї, думки набувають творчого характеру. Певною мірою креативність притаманна Вам, хоча є ще що формувати.

20–30 – Ви приклад креативної людини. Про креативність Вам відомо все від А до Я, навіть якщо Вас розбудити в третій годині ночі, то впевнено скажете, що креативність – це творча, новаторська діяльність; новітній термін, яким окреслюються „творчі здібності індивіда, що характеризуються здатністю до продукування принципово нових ідей і що входять в структуру обдарованості в якості незалежного фактора”. Ви здатні втілити елементи власної креативності в професійну сферу діяльності 

 




Немає коментарів:

Дописати коментар