Принципи ФКМСП
|
||
№ з/п
|
Назва
|
Характеристика
|
1
|
Системності
|
Базується на вивченні процесу формування
креативності майбутнього соціального педагога як системи, унаслідок
впровадження якої формується креативність і креативна компетентність.
Сутність його полягає у тому, що навчальна система вишу не може ефективно
функціонувати й сприяти підготовці висококваліфікованих, креативно
компетентних фахівців, якщо вона не містить вільний вибір повного набору
творчо зорієнтованих компонентів (підходів, методів, систем, дисциплін).
|
2
|
Наступності
|
Базується на поступальній єдності між
компонентами системи, у якій життєзабезпечувальним ресурсом є майбутні
соціальні педагоги, здатні продукувати креативні ідеї, креативно мислити в
процесі вирішення професійних питань.
|
3
|
Рефлексії
|
Ґрунтується на пошуку нового змісту
продуктивно-творчого досвіду й знаходження інноваційних шляхів
самоактуалізації та самореалізації особистості в різних сферах
життєдіяльності та життєтворчості; визначає креативне ставлення студента до
навчально-виховної діяльності.
|
4
|
Творчого самовираження та самоорганізації
особистості
|
Функціонує в межах
такого наукового напряму, як соціальна синергетика, що зумовлює розгляд
принципів формування креативності на базі самовираження та самоорганізації
особистості. Він є одним із основних та взаємодоповнювальних критеріїв
зазначених вище принципів.
|
5
|
Формування креативної позиції
|
Передбачає
використання креативних здібностей, знань, умінь та навичок у процесі
професійної діяльності та сприяє формуванню стійкої креативної позиції в
процесі вирішення професійних проблем.
|
неділя, 1 лютого 2015 р.
Принципи системи формування креативності майбутніх соціальних педагогів
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар