неділя, 1 лютого 2015 р.

Принципи системи формування креативності майбутніх соціальних педагогів



Принципи ФКМСП
№ з/п
Назва
Характеристика
1
Системності
Базується на вивченні процесу формування креативності майбутнього соціального педагога як системи, унаслідок впровадження якої формується креативність і креативна компетентність. Сутність його полягає у тому, що навчальна система вишу не може ефективно функціонувати й сприяти підготовці висококваліфікованих, креативно компетентних фахівців, якщо вона не містить вільний вибір повного набору творчо зорієнтованих компонентів (підходів, методів, систем, дисциплін).
2
Наступності
Базується на поступальній єдності між компонентами системи, у якій життєзабезпечувальним ресурсом є майбутні соціальні педагоги, здатні продукувати креативні ідеї, креативно мислити в процесі вирішення професійних питань.
3
Рефлексії
Ґрунтується на пошуку нового змісту продуктивно-творчого досвіду й знаходження інноваційних шляхів самоактуалізації та самореалізації особистості в різних сферах життєдіяльності та життєтворчості; визначає креативне ставлення студента до навчально-виховної діяльності.
4
Творчого самовираження та самоорганізації особистості
Функціонує в межах такого наукового напряму, як соціальна синергетика, що зумовлює розгляд принципів формування креативності на базі самовираження та самоорганізації особистості. Він є одним із основних та взаємодоповнювальних критеріїв зазначених вище принципів.
5
Формування креативної позиції
Передбачає використання креативних здібностей, знань, умінь та навичок у процесі професійної діяльності та сприяє формуванню стійкої креативної позиції в процесі вирішення професійних проблем.

Немає коментарів:

Дописати коментар